Att komma igång med din mammaträning efter att du fått barn har många fördelar. Du blir en starkare och friskare mamma – du orkar helt enkelt tillgodose ditt barns behov ännu bättre och med mer energi!

 

Du som deltar i Gruppträning för mammor får möjlighet att träna upp kroppen på ett grundligt och skonsamt sätt efter graviditeten. För att avancera i träningen med tyngre belastning och högre intensitet i konditionsträningen behöver du ge kroppen rätt förutsättningar. Gruppträningen vägleder dig under 8 veckor för att bygga upp kroppen efter graviditeten och stärka de muskler som du behöver extra hjälp av som nybliven mamma. Du får även ett träningsschema att följa hemma under dessa 8 veckor, med övningar för både styrka och kondition.


Bebisar är givetvis välkomna!


I priset ingår  8 grupptillfällen med personlig tränare som har vidareutbildning i träning efter graviditet, samt följande:
✅ Träningsschema för hemmaträning 8 veckor 
✅ Kartläggning som möjliggör individuell anpassning 
✅ Möjlighet till feedback och coachning kring träning och kost, alla dagar i veckan 
✅ Gemensam grupp på Facebook 

Intresseanmälan Mamma träning

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor så samtycker du till detta.

Stäng