PT SMALLGROUP

OPEN GYM

YOGA

Yoga

Ett yogapass med enkla sittande och liggande ställningar som fokuserar på de djupare vävnaderna i kroppen. Yoga ökar din rörlighet, reducerar spänningar i kroppen och hjälper dig framförallt att hitta lugn och harmoni i en stressad och snabb livsstil. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av yoga.

Kampsports-fys

Kampsports-fys

Träningsform som kombinerar övningar från kampsport med vanliga fys & konditionsövningar. En effektiv kondition/balans och smidighetsträning! Förutom de fysiska fördelarna höjs även koncentrationsförmågan under ett träningspass. Passet passar därför både dig som nybörjare och dig som erfaren.

Strength

Strength

Passar dig som vill få en tydlig utveckling och progression i din styrketräning. Det är en fördel om du är van vid skivstång med marklyft, knäböj och andra basövningar men det är inget krav, alla övningarna gås igenom av instruktören när passet börjar. Passet är uppbyggt så att du utgår från din egen förmåga och passar därför både dig som nybörjare och dig som erfaren.

Wod

Wod

WOD står för “Workout of the day” och är till 100% crossfit-inspirerat. Varje dag är det ett nytt träningspass vilket följer filosofin om att funktionella styrke- och konditionsövningar utförs under hög intensitet och med konstant variation. Vi använder olika redskap och upplägg varje gång.

Core

Core

Ett pass där vi inriktar oss på att träna upp bålstabiliteten – styrketräning för mage och rygg. Vi jobbar ståendes, sittandes och liggandes med vår egna kroppsvikt men även med hjälp av vikter eller pilatesboll. Core ger dig inte bara en god hållning utan hjälper dig även att lyfta tyngre i gymmet och få ett bättre löpsteg.

FYS

FYS

FYS ger dig ett uthålligt tufft pass där vi inte fokuserar på de tekniska rörelserna eller de tunga lyften. Du kommer garanterat bli trött!

Mobility

Mobility

Ett träningsupplägg som de flesta vinner på att träna regelbundet, oavsett om ditt mål är att kunna springa långt, lyfta tungt eller ha en hållbar kropp över tid. Klassen fokuserar på dynamisk rörlighet där du utmanar dina individuella begränsningar genom ett varierande rörelsemönster.

Hiit

Hiit

Funktionellt gruppträningspass, intervaller med arbetsintervall på 40 sek och med viloperiod på 20 sek. Du jobbar med fria vikter, kropps vikts övningar, kettlebells, hantlar och trx-band. Passet är uppbyggt så att du utgår från din egen förmåga och passar därför både dig som nybörjare och dig som erfaren.

Tabata

Tabata

Funktionellt gruppträningspass, intervaller med arbetsintervall på 20 sek och med viloperiod på 10 sek. Du jobbar enbart med olika former av kroppsviktsövningar. Passet är uppbyggt så att du utgår från din egen förmåga och passar därför både dig som nybörjare och dig som erfaren.

BLi medlem

Max 8 personer på varje pass
Ingen bindningstid

provträna

Välkommen att provträna hos oss i 14 dagar. Välj på +30 smallgroup pass & open gym mån-sön 05-23.